Vaikų kūrybiškumo ugdymas teatriniais metodais

Home > Vaikų kūrybiškumo ugdymas teatriniais metodais

Vaikų kūrybiškumo ugdymas teatriniais metodais

Anotacija

Vaikų grupės yra labai specifinės dėl skirtingo vaikų temperamento ir jas valdyti ugdytojui – nemenkas iššūkis. Programa siūlo praplėsti kūrybišką požiūrį į darbą su vaikų kolektyvu: konkrečiais teatriniais instrumentais didinti vaikų kolektyvo kūrybiškumą, sutelktumą, jų dėmesį, gebėti valdyti grupę kritinėse situacijose, siekti užsibrėžtų su grupe tikslų. Teatro priemonės – tai ir būdas sudominti vaikus bei įtraukti juos į ugdytojo numatytą veiklą, ir būdas suaugusiajam, dirbančiam su vaikais, atrasti ir atskleisti savo kūrybiškumo galias.

Šios programos tikslas – teatro metodais ugdyti aktyvų, kūrybingą, spontanišką auklėtoją ar mokytoją, kuris kiekvieną darbo su vaikų grupe iššūkį geba paversti kūrybine užduotimi sau ir auklėtiniams.

Turinys

Teatriniai būdai mokytojo/ auklėtojo kūrybingumui skleistis – teorija ir savarankiškas darbas – 1,5 akad. val.

Žaismingo vaikų sudominimo reikalingumas ir būdai – teorija – 0,5 akad. val.

Kūrybiniai grupės sutelkimo būdai teatro metodais – praktika – 1 akad. val.

Judrių teatrinių žaidimų idėjos ir kūrimo būdai – teorija ir praktika – 1 akad. val.

Vaidybinių elementų integravimas į kasdienę grupės veiklą praktika ir savarankiškas darba s– 1 akad. val.

Refleksija – 1 akad. val.

0