Anotacija

Pastaruoju metu vis dažniau susiduriama su vaikais, turinčiais elgesio ir emocijų sutrikimų. Kartais sunku atskirti, kur yra paaugliškas maištavimas, o kada tam tikrą elgseną reikėtų vertinti kaip sutrikimą. Jau eilę metų, tokius vaikus stengiamasi integruoti į mokyklas, kur yra teikiama specialistų pagalba. Klasiokai, mokytojai žino, kad tas vaikas yra kitoks, tačiau vien tik žinojimas nepadeda kitaip reaguoti. Šie vaikai dažnai elgiasi iššaukiančiai, manipuliatyviai, destruktyviai ir tai kelia pyktį, gailestį, bejėgiškumą. Kartais nežinome kaip reaguoti. Iš specialistų tikimasi žinių ir kompetencijos ne tik kaip padėti vaikui, bet taip pat ir gebėjimo bendrauti bei užmegzti kontaktą.

Programos tikslas – supažindinti logopedus ir specialiuosius pedagogus su dažniausiai pasitaikančiais elgesio ir emocijų sutrikimais vaikų amžiuje. Mokytis atpažinti pagrindinius sunkumus, elgesio modelius, kylančias problemas bei galimus sprendimo būdus.

Turinys

Įvadas. Asmenybės raidos etapai. (1 akad. val.).

Emocijų sutrikimai vaikystėje. Kylantys sunkumai. Pagalbos galimybės (2 akad. val.).

Elgesio  sutrikimai vaikystėje. Reakcijų modeliai. Pagalbos galimybės (2 akad. val.).

Atvejų analizė. Diskusija. (1 akad. val.).