Laisvės ir ribų problema pirmajame septynmetyje

Home > Laisvės ir ribų problema pirmajame septynmetyje

Laisvės ir ribų problema pirmajame septynmetyje

Anotacija

Vaiko laisvės, ribų, drausminimo ir gero elgesio tinkamas skatinimas tampa vis dažnesniu ir opesniu klausimu tiek tėvams, tiek vaikystės pedagogams. Ne paslaptis, kad vaikai ir vaikystė per pastaruosius dešimtmečius pasikeitė, todėl norint sėkmingai ir tausojančiai ugdyti vaikus būtina suvokti šiuos pokyčius ir atrasti naujus ar primirštus senus metodus, kurie padėtų ugdytojams sudaryti sąlygas laisvam ir kūrybingam vystymuisi, nubrėžti aiškias, vaikui saugumą teikiančias ribas. Kartu atsakysime į konkrečius klausimus: kaip drausminti vaikus, kad jų nesužeistume, ką daryti susidūrus su netinkamu vaikų elgesiu, ką daryti, kai vaikas mušasi ir daugybė kitų panašaus pobūdžio klausimų. Mokymai  pedagogus įkvėps  ugdyti ne tik vaikus, bet ir save pačius, nebijoti sunkių situacijų su vaikais ir drąsiai ieškoti tinkamiausių  sprendimų.

Programos tikslas – pristatyti vaikystei tinkamą, ugdančią ir tausojančią laisvės ir ribų koncepciją, papildant ją Valdorfo pedagogika pagrįstais metodiniais patarimais.

Turinys

Laisvės ir ribų fenomenas vaikystės pedagogikos kontekste (1,5 val.)

Tinkamos daiktinės ir socialinės vaiko raidą  atitinkančios aplinkos kūrimo principai Valdorfo pedagogikos šviesoje (2 val.)

Metodinis, praktinis  atvejų nagrinėjimas (1,5 val.)

Mokymų apžvalga, patirčių įtvirtinimas (1 val.)