Anotacija

Išmaniosios technologijos tapo svarbia šiuolaikinio pasaulio dalimi ir dažnas vaikas neįsivaizduoja savo laisvalaikio be mobiliojo telefono ar kompiuterio. Vaikai daug mažiau skaito, to pasekmė – užsisklendimas, skurdus žodynas, bendravimo problemos, emocinio intelekto stoka. Kaip nuo mažens sudominti vaikus knygomis bei paskatinti juos skaityti? Atsakyti į šiuos klausimus padės seminaro metu pateikti skaitymo skatinimo metodai ir priemonės. 

Programos tikslas – Suteikti naujų žinių bibliotekininkams, pristatant skaitymo skatinimo metodus. Skatinti ieškoti naujų kūrybiškų sprendimų.

Turinys

Kūrinių aptarimas kaip skaitymo skatinimo, kūrybiškumo lavinimo priemonė. 1.5 val.    (1 val. –  teorinė dalis,  0.5 val. – praktinė dalis), (pranešimas, video medžiagos stebėjimas, diskusijos, praktiniai užsiėmimai).

Kaip valdyti nuotykius knygose taip pat kaip kompiuteriniuose žaidimuose. 1val.     (0.5 val. – teorinė dalis, 0.5 val.- praktinė dalis), (pranešimas, diskusijos,  praktiniai užsiėmimai).

Metodai greitam skaitymui. 1val. (0.5 val.–  teorinė dalis, 0.5 val. –  praktinė dalis),      (pranešimas, diskusijos, praktiniai užsiėmimai).

Pasakų terapijos principai. Pasakų kūrimo ir aptarimo metodai. 1.5 val. (1 val. – teorinė dalis, 0.5 val. – praktinė dalis), (pranešimas, video medžiagos stebėjimas, diskusijos, praktiniai užsiėmimai).

5Vladimiro Propo kortos – pasakų konstruktorius. Pristatymas ir praktinis naudojimas. 0.5 val. (0.10 val. – teorinė dalis, 0.2 val. –  praktinė dalis), (pranešimas,  praktiniai užsiėmimai).

Savo kūrinio sukūrimas ir aptarimas. 0.5 val. (0.5 val. – praktinė dalis).