Skaitymo skatinimo metodų praktikumas

Home > Skaitymo skatinimo metodų praktikumas

Skaitymo skatinimo metodų praktikumas

Anotacija

Išmaniosios technologijos tapo svarbia šiuolaikinio pasaulio dalimi ir dažnas vaikas neįsivaizduoja savo laisvalaikio be mobiliojo telefono ar kompiuterio. Vaikai daug mažiau skaito, to pasekmė – užsisklendimas, skurdus žodynas, bendravimo problemos, emocinio intelekto stoka. Kaip nuo mažens sudominti vaikus knygomis bei paskatinti juos skaityti? Atsakyti į šiuos klausimus padės seminaro metu pateikti skaitymo skatinimo metodai ir priemonės. 

Programos tikslas – Suteikti naujų žinių bibliotekininkams, pristatant skaitymo skatinimo metodus. Skatinti ieškoti naujų kūrybiškų sprendimų.

Turinys

Kūrinių aptarimas kaip skaitymo skatinimo, kūrybiškumo lavinimo priemonė. 1.5 val.    (1 val. –  teorinė dalis,  0.5 val. – praktinė dalis), (pranešimas, video medžiagos stebėjimas, diskusijos, praktiniai užsiėmimai).

Kaip valdyti nuotykius knygose taip pat kaip kompiuteriniuose žaidimuose. 1val.     (0.5 val. – teorinė dalis, 0.5 val.- praktinė dalis), (pranešimas, diskusijos,  praktiniai užsiėmimai).

Metodai greitam skaitymui. 1val. (0.5 val.–  teorinė dalis, 0.5 val. –  praktinė dalis),      (pranešimas, diskusijos, praktiniai užsiėmimai).

Pasakų terapijos principai. Pasakų kūrimo ir aptarimo metodai. 1.5 val. (1 val. – teorinė dalis, 0.5 val. – praktinė dalis), (pranešimas, video medžiagos stebėjimas, diskusijos, praktiniai užsiėmimai).

5Vladimiro Propo kortos – pasakų konstruktorius. Pristatymas ir praktinis naudojimas. 0.5 val. (0.10 val. – teorinė dalis, 0.2 val. –  praktinė dalis), (pranešimas,  praktiniai užsiėmimai).

Savo kūrinio sukūrimas ir aptarimas. 0.5 val. (0.5 val. – praktinė dalis).

0