Anotacija
Sudominti vaikus knyga darosi vis sunkiau. Išlaikyti vaikų grupės dėmesį, kai tiesiog skaitoma, yra sudėtinga, nes ir tėvai susiduria su skaitymo saviems vaikams iššūkiu, o kai vaikų yra daugiau – grupės valdymas ir įtraukimas skaitymo užsiėmime yra sunkiai pasiekiamas.
Mokymų programa suteikia pedagogui žinių ir įžvalgų rasti tinkamus raktus vaikams įtraukti į skaitymo užsiėmimą, pasitelkiant išraiškų įvairovę, temas, spontaniškumą, taip pat gebėjimo spontaniškai reaguojant į vaikų įsitraukimą laikytis numatyto plano. Programoje apžvelgiami skirtingi žanrai – pasakos, poezija, proza ir kiekvienam jų siūlomas vis kitoks vaikų įtraukimo būdas.
Programos tikslas – pasitelkiant kūrybiškumą, spontaniškumą ir išraišką skatinti mokytojus ieškoti netradicinių skaitymo užsiėmimo organizavimo būdų, interaktyviai įtraukiant vaikus.
Turinys
Mokytojo kūrybiškumas ir spontaniškumas – raktas į sėkmingą veiklą su vaikų grupe. Teorija ir praktika – 2 akad. val.
Interaktyvus pasakos sekimas, naudojant tik sekėjo išraišką ir būdus įtraukti vaikus. Teorija ir praktika – 1 akad. val.
Multisensorinės pasakos. Praktika – 0,5 akad. val.
Skaitymo užsiėmimo idėjų paieška – netradiciniai sprendimai. Teorija ir praktika – 1 akad. val.
Poezijos skaitymo užsiėmimas – kaip suverti skirtingus karolius ant vieno siūlo? Teorija ir praktika –1 akad. val. Refleksija – 0,5 akad val.