Skaitymo užsiėmimų organizavimas – sudominti ir įtraukti

Home > Skaitymo užsiėmimų organizavimas – sudominti ir įtraukti

Skaitymo užsiėmimų organizavimas – sudominti ir įtraukti

Anotacija

Sudominti vaikus knyga darosi vis sunkiau. Išlaikyti vaikų grupės dėmesį, kai tiesiog skaitoma, yra sudėtinga, nes ir tėvai susiduria su skaitymo saviems vaikams iššūkiu, o kai vaikų yra daugiau – grupės valdymas ir įtraukimas skaitymo užsiėmime yra sunkiai pasiekiamas.

Mokymų programa suteikia pedagogui žinių ir įžvalgų rasti tinkamus raktus vaikams įtraukti į skaitymo užsiėmimą, pasitelkiant išraiškų įvairovę, temas, spontaniškumą, taip pat gebėjimo spontaniškai reaguojant į vaikų įsitraukimą laikytis numatyto plano.     Programoje apžvelgiami skirtingi žanrai – pasakos, poezija, proza ir kiekvienam jų siūlomas vis kitoks vaikų įtraukimo būdas.

Programos tikslas – pasitelkiant kūrybiškumą, spontaniškumą ir išraišką skatinti mokytojus ieškoti netradicinių skaitymo užsiėmimo organizavimo būdų, interaktyviai įtraukiant vaikus.

Turinys

Mokytojo kūrybiškumas ir spontaniškumas – raktas į sėkmingą veiklą su vaikų grupe. Teorija ir praktika – 2 akad. val.

Interaktyvus pasakos sekimas, naudojant tik sekėjo išraišką ir būdus įtraukti vaikus. Teorija ir praktika – 1 akad. val.

Multisensorinės pasakos. Praktika – 0,5 akad. val.

Skaitymo užsiėmimo idėjų paieška – netradiciniai sprendimai. Teorija ir praktika – 1 akad. val.

Poezijos skaitymo užsiėmimas – kaip suverti skirtingus karolius ant vieno siūlo? Teorija ir praktika –1 akad. val. Refleksija – 0,5 akad val.

0