Akordeono, kaip solinio ar ansamblinio instrumento populiarumas auga, tačiau akordeonų orkestrų tradicija nyksta, Lietuvoje jų lieka vis mažiau. Ilgametė pedagoginė praktika, dalyvavimas akordeono muzikos festivaliuose, dainų šventėse, darbas akordeono konkursų vertinimo komisijose, kituose reikšminguose akordeono muzikos renginiuose, atskleidžia dideles Lietuvos muzikos ir meno mokyklų akordeonų orkestrų repertuaro ir orkestrų meistriškumo problemas. Ši problema ypač aktuali regionuose, kur, nepaisant aktyvaus muzikavimo akordeonu ankstyvame amžiuje, vaikų ir jaunimo orkestrai – retas, tradicijų neturintis reiškinys, kolektyvus sudėtinga suburti, subūrus – pasiekti meistriškumo ir dalyvauti aukšto lygio respublikiniuose ir tarptautiniuose akordeono muzikos konkursuose, festivaliuose, kituose profesionalios muzikos renginiuose. Akordeono orkestrams stinga naujo, patrauklaus, originalaus repertuaro, atitinkančio tiek pedagoginius tikslus, tiek šiuolaikinio jaunojo akordeonisto lūkesčius. Programa skirta pedagogams, ugdantiems jaunuosius, jau pažengusius akordeonistus, kurie siekia įgyti orkestrinio grojimo patirties, praplėsti savo muzikines žinias.

Programos tikslas – populiarinti vaikų ir jaunimo akordeonų orkestrų muzikavimą, siekiant atlikimo kokybės, taikant specialiai edukacijoms sukurtą ir atrinktą metodinę medžiagą.

Bendra programos trukmė 40 val., iš jų 30 val. kontaktinių, 10 val. savarankiško darbo.

I modulis„Darbo su akordeonų orkestru metodai, padedantys siekti atlikimo kokybės“ (8 val., iš jų 4 val. teorija, 4 val. praktika).

II modulisKūrybinės dirbtuvės „Vivo“ (9 val. praktika).

III modulis„Ansamblinio muzikavimo reikšmė kūrybiškumo kompetencijos ugdymui“ (6 val., iš jų 2 val. teorija, 4 val. praktika).

IV modulis Mokymo (si) refleksijos metodai ir rekomendacijos (17 val., iš jų 7 val. praktika, 10 val. savarankiškas darbas).