-
- Programa (22-7) „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo veiklos kokybės vertinimas / įsivertinimas kaip nuolatinis kokybės vadybos procesas“
- Programa (22-5) „Olimpinių vertybių ugdymas“
- Programa (21-14) „Mokymuisi palankios aplinkos kūrimas įvairių gebėjimų ir poreikių turintiems mokiniams“
- Programa (21-3) „Lyderystė mokymui ir mokymuisi. Stipriname vadovo lyderystės įgūdžius“
- Programa (20-16) „Efektyvi komunikacija ir komandos stiprinimas”
- Programa (20-15) „Bendradarbiavimo visais lygmenimis galimybės“
- Programa (20-9) „Susitarimų kultūros formavimas siekiant mokinio atsakomybės mokytis“
- Programa (20-1) „Pozityvių santykių mokyklos bendruomenėje kūrimas ir palaikymas“
- Programa (19-53) „Mokytojo emocinis intelektas – mokyklos socialinio emocinio klimato pagrindas“
- Programa (19-48) „Edukacinių aplinkų kūrimo kompetencija arba kaip aplinka įtakoja mokyklos bendruomenės narių motyvaciją veikti kūrybiškai“
- Programa (19-38) „Švietimo institucijos svetainė multisaitinėje WordPress aplinkoje“
- Programa (19-33) „Pozityvaus santykio tarp mokinio ir mokytojo kūrimas, palaikymas. Sudėtingų pedagoginių situacijų sprendimo galimybės”
- Programa (19-28) „Tikslingas mokyklos veiklos planavimas remiantis turimais duomenimis ir situacijos analize”