Lektorė
Prienų pedagoginės psichologinės tarnybos direktorė Angelė Vasiliauskienė
Anotacija
Mokytojai vis daugiau sulaukia mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, todėl reikia žinoti, kokiais dokumentais vadovautis ugdant specialiųjų poreikių mokinius, kaip atpažinti specialiųjų poreikių mokinius, kaip parengti pritaikytas ir individualizuotas programas.
Dalykų mokytojai susipažins su mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių grupėmis (intelekto sutrikimas, mokymosi sutrikimai, elgesio ir emocijų sutrikimai, mokymosi sunkumai), mokymosi specifiškumu esant tiems sutrikimams.
Programos tikslas
Supažindinti įvairių dalykų mokytojus su specialiųjų poreikių mokinių grupėmis, specifiškumu, emocijų ir elgesio sutrikimais.
Programos uždaviniai
- Specialiųjų poreikių mokinių atpažinimas.
- Specialiųjų poreikių mokinių mokymo būdai ir metodai.
- Išmokti parengti pritaikytas ir individualizuotas programas.