Skip to content
-
- Programa (23-12) „Skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo(si) tobulinimas siekiant paveikesnio pedagoginės praktikos pokyčio bei konstruktyvesnio bendravimo ir bendradarbiavimo įvairiais lygmenimis“
- Programa (23-11) „Ansamblinio muzikavimo svarba jaunųjų akordeonistų ugdyme“
- Programa (23-10) „Kūrybiškumo kompetencijos ugdymas pasitelkiant aromaterapiją ir papuošalų kūrimą“
- Programa (23-7) „Tarpinstitucinė gerosios pedagoginės patirties sklaida muzikos (meno) mokyklose Italijos ir Lietuvos muzikinio ugdymo ypatybių kontekste“
- Programa (23-4) „Sėkmingas ir kūrybiškas ugdymo organizavimas įgyvendinant atnaujintas bendrojo ugdymo programas“
- Programa (23-3) „Ugdymo(si) motyvacija muzikos / meno mokykloje. Iššūkiai, galimybės, sėkmės“
- Programa (23-2) „Fizinio ugdymo mokytojų dalykinių kompetencijų tobulinimas“
- Programa (22-17) „Įgūdžiais ir kompetencijomis grįsto mokymosi proceso organizavimas įgyvendinant atnaujintas bendrojo ugdymo programas“
- Programa (22-15) „Mokytojų įgūdžių stiprinimas veiksmingam visų mokinių ugdymui“
- Programa (22-11) „Ugdymo kokybės gerinimas pamokoje atsižvelgiant į kiekvieno mokinio poreikius“
- Programa (22-9) „Ugdymo pasakomis iniciatyva „Pasakų iššūkis“
- Programa (22-8) „Ugdymas bendradarbiaujant edukacinės įtraukties sąlygomis“
- Programa (22-2) „Dailės terapijos metodai savęs pažinimui ir atsipalaidavimui“
- Programa (22-1) „Ugdymo proceso tobulinimas naudojant elektroninį dienyną „Mūsų darželis“ ikimokyklinio ugdymo įstaigose“
- Anglų kalbos kursai (21-15)
- Programa (21-12) „Mokytojų profesijos kompetencijų tobulinimas, siekiant ugdytinių pažangos gerinimo“
- Programa (21-11) „Ugdymas netradicinėse aplinkose ir tarpdalykinės sąsajos, panaudojant vietos kultūros, istorijos ir gamtos paveldą“
- Programa (21-10) „Griauti stereotipą: literatūros suvokimo prielaidos, kontekstų ir naujų reikšmių aktualizacija“
- Programa (21-9) „Mokymosi poreikių įvairovė ir asmeninė pažanga įtraukiojo ugdymo kontekste“
- Programa (21-8) „Skaitmeninės kompetencijos tobulinimas kokybiškam ugdymui“
- Programa (21-7) „Patyrimais, tyrimais ir atradimais grįstas mokymas(is)“
- Programa (21-5) „Matematikos pasiekimų gerinimas stiprinant mokymosi motyvaciją“
- Programa (21-4) „Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimas“
- Programa (21-2) „Pozityvi komunikacija ugdymo(si) sėkmei“
- Programa (21-1) „Nuotolinės fizinio ugdymo pamokos: fizinis pajėgumas ir fizinis aktyvumas“
- Programa (20-28) „Mokinių pažangos pastovumą skatinantys ugdymo metodai“
- Programa (20-27) „Mokymasis eksperimentuojant – praktinių seminarų ciklas“
- Programa (20-26) „Mokymosi platformos ir kiti skaitmeniniai įrankiai efektyviam nuotoliniam mokymui(si)“
- Programa (20-25) „Mokinių skirtybės. Diferencijavimas, individualizavimas ir suasmeninimas“
- Programa (20-24) „Mokinių karjeros kompetencijų ugdymo ir vertinimo galimybės“
- Programa (20-23) „Socialinių pedagogų profesinių kompetencijų plėtotė“
- Programa (20-22) „Mokinio pažangą skatinančio mokytojo ir mokinio dialogo stiprinimas“
- Programa (20-21) „Pažangą skatinantis grįžtamasis ryšys pamokoje“
- Programa (20-20) „Šokio dėstymo metodika, dirbant su ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaikais bei bendrojo ugdymo įstaigų moksleiviais. Šokiai suaugusiems“
- Programa (20-19) „Savivaldus mokymasis – savarankiškos, inovatyvius sprendimus priimančios asmenybės ugdymui“
- Programa (20-18) „Mokymosi strategijų poveikis mokinių pažangai“
- Programa (20-17) „Kūrybiškumo gebėjimų ugdymas pasitelkiant aromaterapiją ir papuošalų kūrimą“
- Programa (20-14) „Mokinio individualios pažangos stebėjimas ir vertinimas“
- Programa (20-13) „Socialinio ir emocinio ugdymo stiprinimas ir bendradarbiavimas vaiko sėkmei“
- Programa (20-12) „Mokymosi pasiekimai ir individuali pažanga asmenybės brandai“
- Programa (20-10) „Savivaldaus mokymosi aspektai pamokose“
- Programa (20-7) „Į mokymąsi orientuotas mokymas“
- Programa (20-6) „Mokinių pasiekimų, asmeninės pažangos matavimas, fiksavimas ir vertinimas“
- Programa (20-5) „Kaip padėti įvairius logopedinius sutrikimus turintiems vaikams. Tinkamų būdų parinkimas ir praktinis išbandymas“
- Programa (20-3) „Ugdymo kokybės gerinimas pamokoje, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio poreikius“
- Programa (20-2) „Mokymąsi aktyvinantys mokymo metodai meno / muzikos mokykloje“