Lektorė
Mokytoja ekspertė Lina Kostiukovienė
Anotacija
Mokiniai gali daryti nuostabiausių dalykų, tačiau jiems reikia padėti, jų gabumus būtina lavinti, juos padrąsinti, skatinti jų kūrybiškumą. Mokytojo atitinkamas psichologinis – pedagoginis, dalykinis pasirengimas yra vienas iš svarbiausių mokinių kūrybiškumo ir žinių perteikimo uždavinys.
Kūrybiškumą reikia užsiauginti. Originalumas, fantazijos blyksniai gali sušvytėti tik tolerantiškoje aplinkoje. Mokslininkų yra įrodyta, tas kas slopinama- niekur nedingsta, virsta kūrybiškumu arba destrukcija.
Laimė, kai vaikai auga ir mokosi aplinkoje, kurioje yra juos supančių kūrybiškumą skatinančių žmonių. Labai svarbu, kad pradėjęs lankyti mokyklą kūrybiškas vaikas sulauktų profesionalios pagalbos. Mokyklose yra daug kūrybiškų, įdomių mokinių, kuriuos reikia pastebėti.
Kartais į kūrybišką mokinį žiūrima atsargiai. Mokytojams dažnai kelia nerimą jų vaizduotė, kitoks, nei bendraamžių elgesys. Dažnai mokykloje kūrybiškam, meniškos sielos mokiniui būna nelengva.
Mokytojas privalo pastebėti kūrybiškas sielas, jas padrąsinti.
Programos tikslas
Padėti mokytojui pastebėti kūrybiškus, meniškos sielos mokinius, drąsinti jų kūrybiškumą.
Tobulinti mokytojų profesines kompetencijas, atpažįstant kūrybiškus ir meniškos prigimties vaikus.
Padėti mokytojams ir kitiems ugdymo specialistams įgyti reikiamų kompetencijų, reikalingų kūrybiškų mokinių ir jaunuolių ugdymo kokybei užtikrinti.