- Anotacija
Spartus gyvenimo tempas, gausi informacija, daug supančių dirgiklių, nuolat besikeičiantys reikalavimai didina pedagogų psichinę ir emocinę įtampą. Pedagogai savo darbe patiria konfliktines situacijas, dirbant su vaikais išgyvena nuolatines įtampas užtikrinant vaikų saugumą ir sveikatą. Ne visada būna suprasti vadovų, bendradarbių ir ugdytinių tėvų. Jas smarkiai žeidžia neigiamas visuomenės požiūris į auklėtoją tik kaip vaiko priežiūros, o ne kaip ugdymo specialistą. Visa tai veikia emocijas, verčia per stipriai, o kartais ir be pagrindo jaudintis, sukelia emocinę įtampą, stresą, patologines emocines būsenas.
Šia programa bus siekiama gerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų psichinę ir emocinę sveikatą, kurti palankų mikroklimatą darželyje.
- Programos tikslas
Tobulinti pedagogų kompetencijas, siekiant įveikti stresą ir pedagogines įtampas, racionaliai taikyti jų įveikos būdus.
- Programos uždaviniai
- Supažindinti pedagogus su streso samprata, rūšimis, priežastimis, simptomais ir pasekmėmis.
- Aptarti su pedagogais streso įveikimo būdus ir savireguliacijos technikas.
- Programos lektorius
Vilniaus miesto psichologinės pedagoginės tarnybos psichologė Silva Striunga.