Pozityvaus santykio tarp mokinio ir mokytojo kūrimas, palaikymas. Sudėtingų pedagoginių situacijų sprendimo galimybės

Home > Pozityvaus santykio tarp mokinio ir mokytojo kūrimas, palaikymas. Sudėtingų pedagoginių situacijų sprendimo galimybės

Pozityvaus santykio tarp mokinio ir mokytojo kūrimas, palaikymas. Sudėtingų pedagoginių situacijų sprendimo galimybės

Anotacija

Kai kalbame apie mokyklą, neretai suaugusiųjų lūkesčiai ir įsivaizdavimas apie joje atrandamas galimybes skiriasi nuo to, ką mato ir kaip tas galimybes vertina patys mokiniai. Nustebsime, kad mokykla vaikams ir paaugliams,- tai pirmiausia ypatinga ir reikšminga įvairaus sudėtingumo tarpusavio santykių erdvė. Joje atrandami draugai, ieškoma vietos bendraamžių rate, neramiai pasitinkamas mokytojo požiūris, kuris gali leisti tyrinėti, bandyti ir atrasti; kita vertus, nepalankus požiūris, nemalonios sankirtos gali priverti besiskleidžiančių asmenybės galimybių duris.

Pastaraisiais metais daug kalbame apie pasikeitusią mokytojo ir mokinio bei mokyklos ir šeimos sąveiką. Vieniems tai sekasi priimti lengviau, kitiems – sunkiau. Tam matyt reikia tiek laiko, tiek nemažai argumentuotų pokalbių, diskusijų, įžvalgų. Neretai reikia ieškoti ir paramos bei atramos savo kolektyve bei matyti gerosios patirties pavydžius. Šis seminaras – apie nuolatinę kaitą ir mokytojo galimybes ieškoti savo asmenybėje jėgų keistis, atrasti kitokį požiūrį į besimokantį žmogų ir matyti to pokyčio naudą realybėje. Tam, kad suspėtume su pokyčiais, seminare atrasime erdvės ieškoti atsakymų į konkrečias sudėtingas pedagogines situacijas ir dalindamiesi įžvalgomis, drąsinsime dalyvius visa tai taikyti praktikoje.

Programos tikslas – atskleisti palankius būdus pozityvaus santykio tarp mokinio ir mokytojo kūrimui.  

Turinys

Dalyvių tikslų ir lūkesčių aptarimas. Žaidimas grupėje 0,25 akad. val.

Šios kartos mokinių psichologinis paveikslas: sunkumai ir galimybės. Praktinė užduotis; Diskusija, refleksija ir apibendrinimas. 1,5 akad.val.

Pozityvūs kontakto mezgimo ir palaikymo būdai. Įtraukianti paskaita. Video-medžiagos peržiūra ir aptarimas. Diskusija ir apibendrinimas. 1 akad. val.

Mokytojo – mokinio sąveika: grėsmės ir galimybės. Įtraukianti paskaita. Praktinė užduotis; Diskusija ir apibendrinimas. 1,5 akad. val.

Sudėtingos pedagoginės situacijos: priežastys, sprendimo keliai ir rekomendacijos. Praktinė užduotis; Diskusija ir apibendrinimas. 1,5 akad. val.

Seminaro apibendrinimas, dalyvių įgytos patirties analizė. Refleksija 0,25 akad. val.

0