Edukacinės parties bankas. Darbų sąrašas-2023
- A. Kreivėnė. Emocijų pažinimas
- A.Balkūnienė, I.Kisielienė. Įtraukiojo ugdymo patirtys nuo priešmokyklinio ugdymo iki 4 klasės
- A.Grižaitė. Palankios mokiniui ugdymosi aplinkos kūrimas – sėkmingos įtraukties prielaida
- A.Ramoškienė, D.Visockienė, I. Žukovienė. Įtraukusis ugdymas mokytojų padėjėjų indėlis
- A.Stankevičienė _Metodinė priemonė „Mobilios sensorinės pėdutės
- D.Ramanauskienė. Įtraukusis ugdymas geografijos pamokoje
- G.Buitkuvienė. Įtraukiojo ugdymo praktika patirtys, sėkmės ir iššūkiai
- J.Mučekienė, V.Kuzmauskienė. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, įtrauktis
- L.Revinskienė. Įtraukiojo ugdymo praktika patirtys, sėkmės ir iššūkiai
- L.Vitkauskienė. Muzikos instrumentai
- M.Jonykienė. Įtraukusis ugdymas gamtos ir žmogaus modulio ,,Įdomioji gamta“ užsiėmimuose
- B.Žaltauskienė_Itaukiojo ugdymo metodine priemone
- R. Jankauskienė. Metodinė priemonė „Pastebėk ir vesk“
- R.Juodienė, D. Baranauskienė. Įtraukiojo ugdymo metodai ir jų
- R.Lyberienė. Įtraukiojo ugdymo praktika. Mokinio sėkmės istorija
- S. Kondrotas.Pamoka ,,Simfoninio orkestro instrumentai“
- S. Lažauninkienė. Prielinksniai. Kur liūtas
- V.Bičinskienė. Trumpalaikio projektinio darbo – metodo taikymas anglų klb. pamokose.
- Ž. Tautvydas. Problemų sprendimas per įtraukųjį ugdymą