Lektorius


Asta Karaliūtė-Bredelienė, Vilniaus licėjaus lietuvių kalbos mokytoja metodininkė.

Anotacija


Rašyti literatūrinį rašinį tapo vėl aktualu pasikeitus VBE programai, kuri pateikia tokią užduotį kaip vieną iš dviejų galimų variantų. Užduotis pati savaime nėra sudėtinga ar nelogiška, tačiau mokytojai jaučiasi praradę tokio darbo įgūdžius, kadangi rašyti literatūrinius rašinius jau kurį laiką nebuvo reikalaujama. Be to, užduotyje atsiradęs reikalavimas rašinyje analizuoti dviejų autorių kūrinius trikdo daugelį mokytojų, nes iki tol šitoks reikalavimas nacionalinės mokyklos programoje keltas nebuvo. Tačiau tokios patirties turi mokytojai, dirbantys pagal kitokių mokyklų programas – šiuo atveju tarptautinio bakalaureato mokyklos. Šia patirtimi ir būtų naudinga pasidalinti.

 Programos tikslas


Plėtoti lietuvių kalbos mokytojų dalyko ugdymo kompetencijas, padėsiančias mokyti lietuvių kalbos ir literatūros pagal vienodą lietuvių kalbos ir literatūros programą.

Programos uždaviniai


  • Gilinti literatūrinio rašinio mokymo įgūdžius.
  • Pateikti metodikos pavyzdžių.
  • Skleisti metodinę ir dalykinę patirtį, įgytą mokant rašinio.

Parašykite komentarą