Nauji reikalavimai personalo dokumentacijos valdymui, įsigaliojus naujam Darbo kodeksui

  • Anotacija 

Su įmonės personalu susijusių dokumentų tvarkymas yra sudėtingas procesas. Tinkamas, aiškiai įstatymuose nustatytas dokumentacijos valdymas būtinas visose darbo santykių srityse, pradedant priėmimu į darbą, baigiant komandiruotėmis, vidiniais įstaigos personalo dokumentais ir t. t. Visa tai konsultaciniame seminare aptars patyrusi dokumentų valdymo specialistė.

Seminare bus išsamiai aptartos ir paaiškintos svarbiausios personalo dokumentacijos valdymo taisyklės: pagrindiniai teisės aktai, personalo dokumentacijos planų sudarymo principai bei pavyzdžiai, dokumentų rengimo reikalavimai, atskirų personalo veiklos sričių dokumentavimo reikalavimai, personalo bylų formavimo, tvarkymo ir saugojimo taisyklės ir kiti aktualūs klausimai.


  • Programos tikslas

Padėti įmonių ir organizacijų darbuotojams sėkmingiau praktikoje taikyti Darbo kodekso normas.


  • Programos uždaviniai
  1. Supažindinti su pasikeitusiu darbo santykių reglamentavimu.
  2. Pristatyti naujų privalomų darbo tvarkų rengimą.
  3. Supažindinti su darbo teisių gynimo tvarka.

  • Programos lektorius

Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos bei Mykolo Romerio universiteto dėstytoja, Rasa Grigonienė.

0