Akordeono, kaip solinio ar ansamblinio instrumento populiarumas auga, tačiau akordeonų orkestrų tradicija nyksta, Lietuvoje jų lieka vis mažiau. Ilgametė pedagoginė praktika, dalyvavimas akordeono muzikos festivaliuose, dainų šventėse, darbas akordeono konkursų vertinimo komisijose, kituose reikšminguose akordeono muzikos renginiuose, atskleidžia dideles Lietuvos muzikos ir meno mokyklų akordeonų orkestrų repertuaro ir orkestrų meistriškumo problemas. Ši problema ypač aktuali regionuose, kur, nepaisant aktyvaus muzikavimo akordeonu ankstyvame amžiuje, vaikų ir jaunimo orkestrai – retas, tradicijų neturintis reiškinys, kolektyvus sudėtinga suburti, subūrus – pasiekti meistriškumo ir dalyvauti aukšto lygio respublikiniuose ir tarptautiniuose akordeono muzikos konkursuose, festivaliuose, kituose profesionalios muzikos renginiuose. Akordeono orkestrams stinga naujo, patrauklaus, originalaus repertuaro, atitinkančio tiek pedagoginius tikslus, tiek šiuolaikinio jaunojo akordeonisto lūkesčius. Ne mažiau svarbus yra pozityvių santykių kūrimas, pedagogo pasirengimas suformuoti ansamblį kaip puikiai veikiančią komandą su pozityviu mikroklimatu, kas turi kartais ir lemiamą reikšmę mokymosi motyvacijai. Programa skirta pedagogams, ugdantiems jaunuosius ir jau pažengusius akordeonistus, kurie siekia įgyti orkestrinio grojimo patirties, praplėsti savo muzikines žinias. Siekdami kokybiško ir nuolat atsinaujinančio mokymo groti akordeonu ansamblyje dalyvaujantys programoje mokytojai ir jų mokiniai bus tiesiogiai įtraukiami į praktinę / koncertinę veiklą. Tokia veikla yra vertingas praktinis mokymas(is) ir išbandymas, suteikiantis daugiau motyvacijos ir formuojantis bendrą akordeono įvaizdį ne tik jaunųjų akordeonistų bendruomenėje, bet visoje visuomenėje. Komandinis mokytojų darbas – bendras kūrinio interpretavimas, repertuaro papildymas populiarios šiuolaikinės muzikos kūriniais, dalijimasis patirtimi ir žiniomis su kolegomis padės plėtoti pedagogų didaktines kompetencijas ir turės išliekamąją vertę mokytojui tobulinant savo kasdieninę pedagoginę veiklą.

Bendra programos trukmė  62 akad. val., iš jų 14 akad. val. teorija, 39 akad. val. praktika, 9 akad. val. savarankiškas darbas.