Įgyvendinant bendrąsias programas, dalyko turiniu ugdomos kompetencijos, viena iš jų – kūrybiškumo kompetencija. Kūrybiškumas yra pagrindinis variklis, kuris skatina kurti naujas idėjas, atrasti naujus dalykus ir metodus, kurie būtų svarbūs ne tik individui, bet ir visai mūsų visuomenei. Tačiau kūrybiškumą, kaip ir bet kokią kitą kompetenciją reikia nuolat kurstyti ir tobulinti, kad ji neužgestų ir skleistųsi. Kūrybiškumas turėtų būti ugdomas nuo pat mažens: šeimoje, darželyje, pradinėje mokykloje, nes šis amžiaus tarpsnis yra pats palankiausias kūrybiniams gebėjimams plėtoti. Vienas svarbiausių šiuolaikinės mokyklos siekių – padėti vaikui išsiugdyti kūrybos kompetenciją, suprantamą kaip gebėjimą originaliai, lanksčiai, tikslingai ir produktyviai mąstyti ir veikti. Tinkamai parinkti metodai gali  dalyko turinį atskleisti taip, kad jį suprastų kiekvienas mokinys, įsisavintų ir gebėtų panaudoti realiame gyvenime. Kūrybiniai gebėjimai reikalingi kiekvienam mokiniui, o kūrybiškumą ugdo įvairi veikla, kurios dėka mokiniai gali patys savarankiškai tyrinėti, ieškoti informacijos, kurti, o tai didina motyvaciją mokytis. Todėl kiekvieno mokytojo pareiga – sudaryti sąlygas kiekvieno vaiko kūrybiniams gebėjimams plėtotis.

Šios programos metu išbandomi kūrybiškumo ugdymo būdai, pasitelkiant netradicinius metodus – aromaterapiją ir papuošalų kūrimą. Programos metu dalyviai giliau susipažins su aromaterapijos ir papuošalų kūrimo principais, kurie leis jiems ugdyti savo kūrybiškumą bei kūrybiškai perteikti įgytas žinias savo ugdytiniams. Tai sudarys galimybes paįvairinti neformaliojo vaikų švietimo užsiėmimus, gamtamokslinio ugdymo, technologijų pamokas, galės būti panaudojama klasės vadovo, ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo mokytojo, socialinio pedagogo, specialiojo pedagogo, psichologo darbe. Pedagogai, įtraukdami meno terapijos elementus bei kūrybiškumo ugdymo metodus į kasdienes veiklas su mokiniais, suteiks jiems galimybę pažinti ir realizuoti save, patirti sėkmę, įveikti baimes, įgyti savarankiškumo ir socializacijos įgūdžių.

Programos trukmė – 40 akad. val., iš kurių 10 skiriama teorijai, 10 praktikai, 20 savarankiškam darbui.