Aktualu plačiau ir išsamiau įsigilinti į kitų šalių, šiuo atveju – Italijos, muzikinio ugdymo tradicijas, sistemas ir taikomus metodus, siekiant kuo platesnio ir adaptyvesnio Lietuvos muzikos ir meno mokyklų mokytojų žinių pritaikymo ugdomojoje veikloje, skatinti domėjimąsi kolegų pasiekimais, metodinėmis naujovėmis, plėsti bendradarbiavimą su užsienio šalių mokyklomis ir pedagogais. Programoje akcentuojamas ne tik muzikinis, bet ir tarpkultūrinis ugdymas, remiantis Lietuvos ir Italijos pavyzdžiais. Tai ypač aktualu . atsižvelgiant į visuomenei tenkančius dabarties iššūkius, nes pedagogams tenka misija padėti asmeniui plačiau suvokti šiuolaikinį pasaulį, įgyti kultūrinę bei socialinę kompetenciją ir būti savarankišku, veikliu, atsakingu žmogumi, norinčiu ir gebančiu nuolat mokytis bei kurti savo ir bendruomenės gyvenimą.

Bendra programos trukmė 40 akad. val., iš jų 24 akad. val. kontaktinės, skiriamos teorijai ir praktikai, 16 akad. val. – savarankiškam darbui. Programa įgyvendinama trimis sesijomis. Kiekvienos sesijos metu pedagogai praktikai, remdamiesi teorine medžiaga bei savo pedagogine patirtimi, skaito pranešimus, po to, remiantis pranešimų bei rekomenduojamos literatūros medžiaga, programos dalyviai diskutuoja aktualiais klausimais, dalijasi įžvalgomis ir patirtimi.